środa, 23 lipca 2014

Grill elektryczny Philips HD6321/20

Po długim namyśle co chciałbym otrzymać na urodziny stwierdziłam, że marzy mi się grill. Jako, że jestem mieszkanką bloku i nie posiadam ogródka, działki ani skrawka pola musiał być to grill elektryczny. Po oburzeniu męża, który jest przeciwnikiem kupowania żonie przysłowiowej patelni w dowód miłości, udało mi się go przekonać, że własnie tego pragnę. No i tak oto stałam się posiadaczką owego grilla. Musiał on spełniać pewne kryteria otóż mieć ruszt, nieprzywieralną powłokę i regulację temperatury. Mój prezent spełnił wszystkie moje wymogi, a nawet więcej. Grill posiada zarówno ruszt jak i płytę, po prostu obracamy ruszt na drugą stronę i mamy płytę, na której możemy przygotować ryby, jajka sadzone czy też warzywa. Grill ma moc 2000 Watów co sprawia, że nagrzewa się bardzo szybko. Posiada płynną regulację temperatury oraz specjalny pojemnik do odprowadzania tłuszczu. Łatwo utrzymać go w czystości, gdyż płyta i pojemnik na tłuszcz są wyjmowane. Potrawy nie przywierają do grilla dzięki wspomnianej już nieprzywieranej powłoce. Ogólnie rewelacja, jestem bardzo zadowolona z tego nabytku. Na pierwszy ruszt poszły skrzydełka, kiełbaski oraz banany. Przyjęcie urodzinowe bardzo się udało, potrawy były bardzo smaczne, a grill pobudził moje kulinarne fantazje. 






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz