piątek, 16 lutego 2018

PHYSICIANS FORMULA ORGANIC WEAR ALL-IN-1 BEAUTY BALM CREAM SPF 20 odcień Light

Physicians Formula BB Cream zamówiłam na iHerb za cenę 48 zł, krem posiada 100% naturalne składniki w tym 70% pochodzenia organicznego. Zawiera odżywczą wodę kokosową, minerały oraz witaminy i przeciwutleniacze. Nadaje się do wszystkich rodzai cer choć myślę, że najlepszy będzie do cery suchej i normalnej. Posiada SPF 20. 


Physicians Formula BB Cream

Physicians Formula BB Cream

Physicians Formula BB Cream

Zdecydowałam się na zakup tego produktu na amerykańskiej stronie ze względu na niższą cenę i odcień light. W naszym Douglasie kosztuje on 77 zł i jest dostępny tylko w odcieniu light/medium, który podobno jest bardzo ciemny. 

Physicians Formula BB Cream

Physicians Formula BB Cream

Krem w odcieniu light też do jasnych nie należy, ma dosyć żółte tony, ale po wpracowaniu go w skórę traci na kolorze i wtapia się w nią. Krem jest gęsty i lekko tępawy, dosyć ciężko rozsmarowuje się go palcami. Dużo przyjemniej nakłada się gąbką. Krycie ma bardzo dobre i można je budować. Cera po chwili od nałożenia nabiera blasku i wygląda na promienną i nawilżoną, początkowo jest lekko klejąca, ale z czasem to zanika. Trzyma się na buzi cały dzień i nie ściera się. Jednym słowem jestem bardzo zadowolona z tego kremu i nie widzę, aby był gorszy od standardowych podkładów, a jego właściwości na pewno biją na łeb wszelkie fluidy i pudry. Mam nadzieję, że bedzie wydajny i zostanie ze mną na dłużej.




5 komentarzy:

  1. Produkt prezentuje się świetnie, szkoda że ma tak ciemny kolor :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hej ja jestem bladziochem i wygląda dobrze, wtapia się w cerę i kolor jest ok :) pozdrawiam!

      Usuń
  2. nie spotkałam się w tym produktem w sklepach

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajnie napisane. Jestem pod wrażeniem i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń