czwartek, 15 grudnia 2016

INSPIRED BY Naturalnie Piękna IV BOX

Jest, jest moje pierwsze pudełko z kosmetykami! Od razu poszłam grubo i zaryzykowałam pudełko pt. Naturalnie Piękna cena 119 zł. Zakupiłam je już w listopadzie, a otrzymałam dopiero dziś, więc oczekiwanie było długie i ekscytujące, że aż zaczęłam się martwić czy, aby na pewno je otrzymam. Po obejrzeniu zawartości jestem bardzo zadowolona bo znalazły się tam na prawdę fajne produkty do przetestowania. Szkoda tylko, że niektóre produkty są do cery tłustej, a ja mam cerę raczej suchą, no ale mogę nimi kogoś obdarować. 
Czy zamówię następne?
Zastanowię się jeszcze....


Oto co znalazło się w pudełku:
WELEDA krem do ciała z migdałem i krem do rąk z granatem


KNEIPP Kryształki do kąpieli Produkt pełnowymiarowy


HEMPZ Balsam wegański do ciała Travel size



LABORATORIUM KOSMETYCZNE AVA Serum przeciwzmarszczkowe Produkt pełnowymiarowy


NEAUTY MINERALS Cienie mineralne Produkt pełnowymiarowy. Mój faworyt, moje odkrycie, te cienie to jakaś magia. Niby sypkie, a kremowe i do tego pięknie błyszczące.


MARIZA Serum ochronne do ust w sztyfcie Produkt pełnowymiarowy

ELFA PHARM Kremowe masło do ciała VIS PLANTIS Produkt pełnowymiarowy


YOUR NATURAL SIDE Olej do pielęgnacji twarzy i ciała

E-FIORE Naturalne serum regenerujące do twarzy


CLIMB2CHANGE Glinka Czerwona Produkt pełnowymiarowy


KRÓTKI SKŁAD Naturalny baton świąteczny Produkt pełnowymiarowy


BLEUET NATUREL Krem do twarzy Produkt pełnowymiarowy





1 komentarz: