niedziela, 13 listopada 2016

Włoskie kosmetyki

Buszując niedawno po internecie natrafiłam na sklep internetowy z włoskimi kosmetykami Saluti.pl. Nigdy nie miałam włoskich kosmetyków dlatego postanowiłam kupić kilka produktów, w szczególności płyny do kąpieli. Kosmetyki są niedrogie, więc postanowiłam zaryzykować zakup na tej stronie. Dziś mogę powiedzieć, że jestem bardzo zadowolona bo przesyłka dotarła do mnie w ekspresowym tempie, była bardzo dobrze zapakowana, a i same produkty są bardzo fajne.



Zamówiłam L'Angelica Len i rumianek - Delikatny szampon do włosów przeznaczony do delikatnych włosów. Nie zawiera parabenów, parafiny, silikonu, jest wolny od GMO. Niestety zawiera SLS. Cena to 8,50 zł.



Płyn do kąpieli Felce Azzurra - Olejek arganowy (600 ml), który nie zawiera parabenów ani silikonu. Zapach bogaty w nuty bergamoty, jaśminu, róży, drzewa cedrowego, ambry i piżma. Cena to 10,95 zł

Płyn do kąpieli Felce Azzurra Dolceprotezione Chypre (600 ml) Produkt stworzony dla skóry wrażliwej. Płyn nie zawiera SLES/LES, parabeny, sztucznych barwników oraz silikonu. Charakterystyczne nuty (Chypre), jakie można spotkać w tym szyprowym płynie do kąpieli to przede wszystkim cytrusy z bergamotką na czele, żywica (labdanum), mech dębu, paczula, szałwia, a także, jako dodatek, nuty kwiatów i innych owoców. Cena to 13,50 zł.

Płyn do kąpieli Felce Azzurra Ambra i argan - (500 +100 ml) Płyn do kąpieli, wzbogacony substancjami nawilżającymi, które nadają skórze witalności, blasku i miękkości. Pozostawia bardzo przyjemny zapach ambry i arganu na ciele. Cena to 10,95 zł. 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz