wtorek, 19 sierpnia 2014

Soczysty kurczak Knorr

Dziś na obiad spałaszowaliśmy soczystego kurczaka z patelni na ostro z młodymi ziemniaczkami. Do przygotowania kurczaka wykorzystałam zestaw do marynowania kurczaka firmy Knorr. Dobrym sposobem na szybką marynatę do kurczaka jest roztarcie kostki rosołowej Knorr z trzema łyżkami oliwy. Tak przygotowaną pastą natarłam kurczaka i obsmażyłam na patelni. Jedną ostrą papryczkę i jeden ząbek czosnku roztarłam w łyżce przecieru pomidorowego, doprawiłam i posmarowałam tym piersi kurczaka. Danie było pyszne, kurczak soczysty i ostry tak jak lubimy najbardziej. Przygotowanie takiego obiadu jest bardzo łatwe i zajmuje niecałe pół godziny. Dziękuję firmie Knorr za możliwość spojrzenia na kostki rosołowe w całkiem inny sposób.






1 komentarz:

  1. Smakowicie wygląda :D
    Ja te testuje zestawik od Knorra - dzisiaj będzie pierwsze danie, niebawem umieszczę na blogu - a tymczasem zapraszam do mnie :)
    http://rewelka-testuje.blogspot.com/2014/08/testuje-z-knorr-oraz-portalem-uroda-i.html

    OdpowiedzUsuń