wtorek, 18 lutego 2014

Podkładka ze starego t-shirtu



Ostatnio zakochałam się w robótkach wykonanych włóczką Hoooked Zpagetti czyli przędzą zrobiną z recyklingu resztek materiałowych. Zpagetti jest świetne do efektownego i szybkiego szydełkowania czy robienia na drutach, ma tylko jedna wadę, jest dosyć drogie bo 30 zł za motek, z którego możemy wykonać np. kwadrat o wymiarach 40 cm x 40 cm. 
Jest jednak na to sposób, możemy sami zrobić sobie taką przędzę np. ze starego t-shirtu. 
Ja pocięłam na paski moją starą koszulkę i zwinęłam w motek, który starczył mi na moje pierwsze dzieło - taką oto podkładkę. 
Dziergało się świetnie, gorzej z wyprodukowaniem motka. 
Na pewno zainwestuję w oryginalną włóczkę jak tylko obmyślę plan co z niej wydziergać, jest ile inspiracji, że nie wiem od czego zacząć....

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz